KONTROLA A SERVIS ZADNÍCH NÁHONŮ BOXERŮ

každý kdo vlastní boxera s kardanem by měl pravidelně kontrolovat jeho stav, většinou se rozpadne v nejméně vhodný čas.Využijte zimy ke kontrole a případné repasy. Zajišťujeme i STK

Hodně jezdců se již setkalo s vyteklým, případně zadřeným náhonem zadního kola. Podle našich zkušeností dochází k opotřebení zadního ložiska a následnému přidření nejvíce mezi 50000km - 70000km, vše ještě záleží na použití motorky - on/off road, zatížení a také modelu.Všeobecně modely 11xx majím delší životnost než modely 1200. První příznaky jsou piliny v náplni a vznikající vůle zadního kola. Je třeba si uvědomit, že hruška je vlastně alternativou řetězové sady, která by u takto silné motorky byla již na 60000km minimálně 3x vyměněna. Doporučujeme tedy preventivní malou repasy provádět kolem 50000 - 60000km, kdy lze ještě zabránit i opotřebení dalších částí náhonu, které stojí potažmo 2-3x více než pouhá malá preventivní repase, protože většinou je nutné vyměnit i ozubené sokolí na kterém se začne protáčet nové ložisko a případně i víko ve kterém je nalisované hlavní ložisko. Repasy provádíme i na zaslaných náhonech poštou do 48hod. Cena je závislá na velikosti opravy, předběžnou cenu vždy sdělíme předem.
- obrázek 1,2 z BMW R1200GS 30000KM dovoz Anglie.)
- obrázek 3,4, anglická motorka cca 50tis.km, nepromazaný kříž hřídele+koroze spodní části=zadření a utržení při 150km/h, zablokování kola odnesla i těhlice kola, bylo nutno vyměnit kompletní náhon.
- obrázek 5,6,7,8 úplně zanedbaný servis zadní kyvky R1200GS ADV-LC 2014 najeto cca 22tis.km, používáno často v terenu bez následné kontroly,údržby a servisu=průnik bláta a vody způsobil vybroušení tisíci-hranu a následnému protočení ve spoji kardan/hruška.

Zpět

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace