Reklamační list

REKLAMAČNÍ LIST,  PDF

na zboží zakoupené v kamenné prodejně Wunderlich CZ, nebo prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.bohemiabike.cz (OLIVER CZ s.r.o., Donatelova 2003/6, 100 00 Praha 10, IČ: 28802802, DIČ: CZ28802802)

Vyplňte prosím HŮLKOVÝM PÍSMEM a uveďte důvod reklamace.

Usnadníte nám tím rychlé zpracování bez toho, abychom vás museli následně kontaktovat a zjišťovat chybějící informace. Děkujeme.

My se postaráme o co nejrychlejší vyřešení vaší reklamace ať již opravou, výměnou zboží, nebo vrácením peněz za uznanou reklamaci na váš bankovní účet.

REKLAMUJÍCÍ:

Jméno a příjmení……………………………………………………………………..

Adresa:…………………………………………………………………………………….

E-mail:………………………………………………………………………………………

Telefon:……………………………………………………………………………………

Datum koupě:………………………………………………………………………….

Číslo faktury:……………………………………………………………………………

Kód zboží (viz faktura):…………………………………………………………….

Název zboží (viz faktura):…………………………………………………………

DŮVOD REKLAMACE

 

 

 

 

Reklamované zboží nám na vlastní náklady zašlete na adresu provozovny:

Wunderlich CZ, 541 01 Trutnov, Skřivánčí 770

Zásilky na dobírku nepřijímáme.

 

………………………………………………………………………………………………….

Datum a podpis kupujícího

 

Vyřízení reklamace:

 

………………………………………………………………………………………………….

Datum a podpis vyřizujícího zaměstnance

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení