Reklamační list

REKLAMAČNÍ LIST

na zboží zakoupené v kamenné prodejně Wunderlich CZ, nebo prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.bohemiabike.cz (OLIVER CZ s.r.o., Donatelova 2003/6, 100 00 Praha 10, IČ: 28802802, DIČ: CZ28802802)

Vyplňte prosím HŮLKOVÝM PÍSMEM a uveďte důvod reklamace.

Usnadníte nám tím rychlé zpracování bez toho, abychom vás museli následně kontaktovat a zjišťovat chybějící informace. Děkujeme.

My se postaráme o co nejrychlejší vyřešení vaší reklamace ať již opravou, výměnou zboží, nebo vrácením peněz za uznanou reklamaci na váš bankovní účet.

REKLAMUJÍCÍ:

Jméno a příjmení……………………………………………………………………..

Adresa:…………………………………………………………………………………….

E-mail:………………………………………………………………………………………

Telefon:……………………………………………………………………………………

Datum koupě:………………………………………………………………………….

Číslo faktury:……………………………………………………………………………

Kód zboží (viz faktura):…………………………………………………………….

Název zboží (viz faktura):…………………………………………………………

DŮVOD REKLAMACE

 

 

 

 

Reklamované zboží nám na vlastní náklady zašlete na adresu provozovny:

Wunderlich CZ, 541 01 Trutnov, Skřivánčí 770

Zásilky na dobírku nepřijímáme.

 

………………………………………………………………………………………………….

Datum a podpis kupujícího

 

Vyřízení reklamace:

 

………………………………………………………………………………………………….

Datum a podpis vyřizujícího zaměstnance

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné